Ciekawe inicjatywy firm budowlanych

W ostatnich latach firmy związane z budownictwem przestały być odizolowanymi przedsiębiorstwami, skupionymi jedynie na swojej działce. Coraz częściej słyszy się o nich w całkowicie innym kontekście. Osoby zarządzające tego typu firmami decydują się na rozdysponowanie pewnych pieniędzy na przykład na sponsorowanie różnych inicjatyw czy wydarzeń.

Projekt domu
Autor: philcampbell
Źródło: http://www.flickr.com/photos/clanlife/4315136665/
Chyba jedną z najciekawszych tego rodzaju inicjatyw jest ta, finansowana przez przedsiębiorstwo rheinzink www.budoskop.pl. To seria ekspedycji górskich na trzy góry- Grossglockner, Mont Blanc i Elbrus. Do tej pory grupie alpinistów udało się wejść na Grossglockner. Ekspedycje na dwa następne szczyty zostały już zaplanowane. Przedsiębiorstwo zostało sponsorem tytularnym wyprawy, w związku z tym jest dodatkowo promowana. To wspaniały pomysł w szczególności dla firmy specjalizującej się w między innymi pokryciach dachowych. Górskie szczyty są przecież często nazywane dachem świata.

Różnego rodzaju wyprawy to tylko jedna z opcji. Istnieje jeszcze bardzo dużo innych. Przykładem może być tutaj firma budowlana Wiśniowski, która w podziękowaniu za całość wysiłku, a w szczególności za doskonale przeprowadzoną akcję pomocy dla jednego z pracowników firmy zakupiła pogotowiu ratunkowemu w Nowym Sączu zestawy odzieży specjalistycznej. To piękny gest i absolutnie wart powielania, chociaż oczywiście najlepiej by było, gdyby wypadki nie zdarzały się w ogóle.

projekt kuchni
Autor: Szymon Nowak z Wrocławia
Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Gdy planujemy jakiekolwiek wydarzenie, wyjazd czy targi warto zwracać się do takiego rodzaju przedsiębiorstw. Decydujmy się na te długo istniejące i solidne jak wspomniane wcześniej Rheinzink, Wiśniowski, czy na przykład firma Bachl. Dobrze jest zacząć od napisania maila z informacją o rodzaju wydarzenia, czasie trwania, ofercie dla sponsora. Po wysłaniu maila spróbujmy zadzwonić i umówmy się na spotkanie, w czasie którego wyjaśnimy detale. Pamiętajmy jednak, że gdy zawieramy z przedsiębiorstwem umowę sponsorską my również zobowiązujemy się do spełnienia pewnych, umówionych warunków. logo sponsora czy wiadomości o nim powinny być zamieszczane w odpowiednich miejscach i odpowiednio często. Zdarza się, że osoby, które już sponsorów pozyskały zachowują się tak, jakby zapomniały o zapisach umowy, a to przecież zobowiązanie dwóch stron. Jeśli będziemy mieć to na uwadze będziemy też mogli liczyć na sponsoring przy następnych wydarzeniach.
Źródło : Budoskop