EuroCaravan

W dobrym stylu

EuroCaravan

Dlaczego warto korzystać z usług dobrego dewelopera?

Wiarygodny deweloper odznacza się rzetelnością swoich usług. Choć definicja tego specyficznego inwestora ma zaledwie dwa lata (ustawa deweloperska z 2012 roku), ludzie kupujący nieruchomości szukają sprawdzonych i pewnych koordynatorów.
Jak wiemy komentarze o ich działalności są różne.

Ponieważ deweloper (kliknij, zobacz, sprawdź) prowadzi własną działalność gospodarczą i jest nią przenoszenie praw nabywczych na kupca nieruchomości jest on regularnie kontrolowany. To on kupuje posiadłość, kontroluje pełen proces inwestycyjny (od projektu do końca, także remonty) i w końcu dopełnia formalności przy sprzedaży.

Wejdź naszą nową stronę. Tam opublikowaliśmy interesujące informacje. Prosimy – doczytaj szczegóły (http://bmeters.pl/pl/bmeters_polska/191/). Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wątki przypadną Ci do gustu.

Pomimo chronienia praw nabywców ustawą deweloperską, efektem nawet małych niedomówień bywają negatywne komentarze.

Przypatrzmy się deweloperowi Archicom (Wrocław) – Ta firma wiedzie prym na Dolnym Śląsku, jeśli chodzi o sprzedaż mieszkań i budynków wolnostojących. lokalni inwestorzy w większości wyrażają się o ich usługach pozytywnie. Czytanie na forum polskim komentarzy w stylu „dobry, europejski poziom”, „firma godna zaufania” – to może napawać najemców optymizmem. Drugą stroną medalu są koszty. Te trzeba oszacować i zestawić z konkurencją.
Jakie jeszcze wnioski napływają z komentarzy usług potentata jakim jest Archicom? Opinie najemców mają swoje podłoże w zrealizowanych i realizowanych wciąż inwestycjach. Archicom kupuje, projektuje i najmuje w kilku dzielnicach Wrocławia, najczęściej są to wille wolnostojące na cichych osiedlach, ale są to także wielokondygnacyjne budynki. Deweloper uwzględnia każdy detal miejsca inwestycji: węzły komunikacyjne, ruchliwość, parametry gruntów, wyposażenie lokum i raportowanie.

różaniec

Autor: Pacopus
Źródło: http://www.flickr.com
Sytuacja gospodarcza i konieczność szukania nowych mieszkańców osiedli powodują, że deweloperzy mają opatentowane wszelkie promocyjne i marketingowe chwyty.

Do najpopularniejszych w branży należy kuszące nazywanie nowych osiedli, chwalenie się vipem, który kiedyś skorzystał z usług firmy, a także rozbudowane zakładki i gadżety w nowych technologiach. Wirtualny spacer, nagłówki „fantastyczna lokalizacja” – to wszystko potrafi skłonić do wybrania dewelopera. Standardy i zarobki, bądź zwroty z inwestycji wynikają z nowoczesnych technologii i udogodnień dla klientów.