EuroCaravan

W dobrym stylu

EuroCaravan

Wyposażenie meblowe sklepu aktualnie ma ogromny wpływ na ilość konsumentów

Na dzisiejszym rynku pełnym towarów i usług to nabywcy dyktują warunki. Nie wystarczy wyłożyć towar na półkę i czekać, aż klienci się nim zaciekawią. Dlatego super i hipermarkety wykorzystują dostępne metody, aby jak najdłużej zatrzymać klienta w sklepie.

W kwestii, jak dużo wiele zdziałać mogą dobrze zaprezentowane produkty, nie trzeba chyba dziś już właścicieli sklepów przekonywać. Do odpowiedniej prezentacji towaru, jaki jest w posiadaniu sklepu służą rzecz jasna regały (zgarnij rabat na regały wjezdne: www.olejnik.pl/regaly-stacjonarne/). To regały sprawiają, że produkt jest dobrze rozpoznawalny a robiący zakupy bez kłopotów, poruszał się będzie po sklepie, mogąc towar dotknąć, obejrzeć. Handlowcy wiedzą o tym świetnie. Choćby właściwie zaprezentowane warzywa mogą posiadać wielkie znaczenie dla przyciągnięcia klienta. Jeśli więc oferujemy świeże warzywa odpowiednie regały warzywne, mogą przesądzić o tym, że klient będzie robił zakupy tu a nie gdzie indziej.

Klienta przekraczającego próg sklepu zaciekawia nade wszystko przechowywanie produktów na regałach w sklepie. Ich umiejscowienie powinno odpowiadać nie tylko głównym regułom sprzedaży, ale też dobremu wykorzystaniu powierzchni. Szczególnie istotne jest to w małych sklepach, w których każda półka okazuje się być cenna. Z drugiej zaś strony klient nie może wyczuwać problemu w chodzeniu po sklepie regały (www.tarpom.com.pl/regaly_prasowe) chłodnicze powinny myć oddzielone od pozostałych i łatwo rozpoznawalne.
gwarancja

Autor: grego1402
Źródło: http://www.flickr.com
W siermiężnych czasach PRL-u sprzedawcy nie musieli starać się o klientów. Półki świeciły pustkami, a jeżeli cokolwiek rzucili do sklepu, w ułamku sekundy zostało wykupione.

Wraz z transformacją ustrojową zmienił się także rynek, a co za tym idzie, podejście do konsumenta. Nie tylko trzeba było zacząć o niego starania, ale również sprawić, aby pozostał w sklepie nieco dłużej.