EuroCaravan

W dobrym stylu

EuroCaravan

Kiedy potrzebujesz bardzo skutecznej reklamy, rozejrzyj się za billboardem zlokalizowanym w świetnej okolicy

Billboard uważany jest za niezwykle efektywny rodzaj reklamy. Posiada wielką powierzchnię, na której można nakleić pokaźny afisz namawiający do zakupu konkretnych produktów lub do skorzystania z usług zakładu. Jednakże żeby billboardy właściwie spełniały swoją rolę, muszą mieścić się w rzeczywiście dobrym miejscu.

Promocja

Autor: Steve Snodgrass
Źródło: http://www.flickr.com
Nie każdy billboard jest równie dobry

Może się wydawać, że billboard spełnia swe zadanie w każdej sytuacji, gdy pragnie się zareklamować swoje towary albo usługi, ale niestety nie jest to prawdą. Istotnym kryterium, które określa, czy reklama zamieszczona na nośniku dotrze do wystarczającej grupy odbiorców, jest położenie billboardu albo telebimu.

Taki odnośnik do witryny (http://www.extra.pl/dzialki-szczecin.html) pokaże Ci większą ilość danych na prezentowany temat, który tak bardzo Cię zaciekawił i zwyczajnie wciągnął.

Billboardy najczęściej są montowane przy ruchliwych szosach, skrzyżowaniach ulic, rondach, jak również w centrum miasta albo przy popularnych budynkach: jak dworce, markety czy lotniska. Im pomyślniejsza lokalizacja, tym więcej ludzi ma szansę zobaczyć reklamówkę, a co się z tym łączy: większa możliwość, że odniesie ona zamierzony skutek. Przykładowe miejsca na billboardy można zobaczyć tutaj: billboardy wałbrzych.

Reklama

Autor: Steve Snodgrass
Źródło: http://www.flickr.com

Wynajmij billboard w agencji reklamowej

Wynika z tego, że billboardy instalowane gdzieś na peryferiach miasta czy przy wąskich uliczkach mogą być nieopłacalne. Poszukiwanie świetnej lokalizacji pod billboard musi być dosyć trudne, jednak w większości wypadków nie musi być to obowiązek przedsiębiorcy. Specjalizują się w tym ludzie pracujący w agencjach reklamowych, którzy zajmą się wszelkimi zagadnieniami oraz zezwoleniami związanymi z wynajęciem działki albo stawieniem nośnika. Osoba, która pragnie zamieścić swą reklamę na billboardzie, nie musi zatem poszukiwać dogodnego położenia, ale powinna udać się do takiej agencji, by zapoznać się z lokalizacjami nośników, jakimi ona dysponuje. Dla zainteresowanych więcej informacji można odnaleźć tu: daily motion.

Ten temat niewątpliwie zawiera ciekawe informacje, ale żeby zdobyć ich jeszcze więcej prześledź tekst, który jest bardzo intrygujący.

/J]

Lepsza lokalizacja więcej kosztuje

Naturalnie trzeba liczyć się z tym, że billboard położony w naprawdę dobrym i strategicznym miejscu okaże się drogą reklamą, z kolei słabsze lokalizacje mogą być tańsze. Jednak warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czy lepiej jest ograniczać koszty, lecz nie być pewnym wyniku reklamy, czy jednak zainwestować poważniejsze pieniądze w naprawdę skuteczne położenie, które da firmie realny i bezzwłoczny zysk.