EuroCaravan

W dobrym stylu

EuroCaravan

Dlaczego fotografia produktu jest tak istotna

Co jest fundamentalne w promowaniu produktu? Naturalnie fotografia reklamowa. Dopiero na drugiej lokacie znajduje się chwytliwe hasło reklamowe. To sprawdzony fakt, że konsumenci bardziej zwracają uwagę na graficzne ujęcie przedstawianego produktu, tak po prostu pracuje ludzki umysł. Dlatego fotografia reklamowa musi realizować mnóstwo istotnych wymogów.

fotografia produktu

Po pierwsze, prezentuje reklamowany produkt od jak dobrej strony. Musi silnie podkreślać plusy, jednocześnie tuszując wady. Wielką rolę posiada tu oświetlenie, prawidłowy kadr oraz kolorystyka. Duża część fotek promocyjnych zalicza mozolny proces poprawiania – uzdolnieni graficy umieją tak skutecznie poprawić oryginalne ujęcie.

Niestety, minusem takiego poprawiania jest to, że czasem fotografia (http://www.whiteflash.pl/) reklamowa jest nienaturalna. Bez wątpienia wielu z was zdziwiło się po zamówieniu kanapki w sieciowym fastfoodzie, gdyż nie prezentowała się tak jak na fotografii w rozpisce. Z tej przyczyny zawsze należy namierzyć równowagę, by nie przegiąć z liftingiem fotki.

Idąc dalej, prawidłowa fotografia reklamowa musi korespondować z całością projektu promocyjnego. Ma współgrać z hasłem promocyjnym oraz wzorem graficznym, który jest używany przez markę. Utalentowany grafik ułoży całość tak, że będzie ona miła dla oka konsumenta.

produkty na półce

Fotografię produktową można odszukać w wielu miejscach kraju. Musi się pamiętać, że skuteczna promocja firmy wymaga sporych wydatków – najlepsze studia fotograficzne i firmy promocyjne mają spore ceny.

Piękna fotografia reklamowa, chwytliwe hasło promocyjne i mądrze zaprojektowana akcja promocyjna spowodują, że wyłożone na to środki szybko się zwrócą i to z nawiązką. Zastanów się również nad filmami reklamowymi: www.