EuroCaravan

W dobrym stylu

EuroCaravan

Telebimy w mniejszym miasteczku – do czego można je zastosować?

Telebimy, czyli wielkoformatowe ekrany zbudowane z diod LED, są w zasadzie nową formą zewnętrznej reklamy, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większe powodzenie. Dzięki interesującej formie telebimy niezwykle szybko trafiają do adresatów, przekazując im dokładnie wyselekcjonowaną treść reklamową. Dzisiaj nawet małe miasta stosują wielkoformatowe ekrany do celów reklamowych. Jakie korzyści niesie ze sobą ten proces?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o mniejsze miasta używające telebim Sanok stanowi tego doskonały przykład. Miasto to, pomimo stosunkowo niewielkiej liczby mieszkających w nich osób, jest wyposażone w liczne ekrany wielkoformatowe, wyświetlające reklamy lokalnych przedsiębiorców i nie tylko. Poszukując miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony telebim Sanok zdecydował się na miejsce niedaleko ruchliwych ulic, w którym codziennie panuje duży ruch. Dzięki temu jeszcze więcej ludzi widzi komunikaty reklamowe, co jest dobre dla reklamowanych firm i usług. Warto kliknąć reklama Sanok. Jeżeli chodzi z kolei o miasta, które dopiero planują zastosować telebim Jasło stoi tutaj w czołówce. Miasto to pragnie ponadto wykorzystać ekrany wielkoformatowe nie tylko do celów reklamowych, lecz również do informowania mieszkańców o istotnych dla nich sprawach. Spradź prosto z tego źródła Tego typu telebim Jasło użyje przede wszystkim, żeby emitować komunikaty o zmianach w ruchu ulicznym – o powstałych korkach, objazdach z powodu wypadku czy o remontach ulic. Rozwiązanie to, choć nieszablonowe, bez wątpienia uprości codzienne życie większości mieszkańców. Jak widać nowoczesna technologia wielkoformatowych ekranów staje się coraz stosowana. Usługodawcy coraz częściej wybierają taki rodzaj reklamy stawiając na jej bezpośredniość – barwny, przyciągający wzrok obraz, który pojawia się na ekranie z określoną powtarzalnością trafia bezpośrednio do klienta, budząc w nim podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie daną marką.

Na korzyść reklamy na telebimach przemawia też niski koszt jej wyprodukowania i wyemitowania – jest to dużo tańsze niż telewizyjna reklama, a dociera do analogicznie dużej grupy przyszłych klientów. Można więc powiedzieć, że telebim to reklama przyszłości, doskonale dostosowana do trybu i tempa życia współczesnych ludzi, którzy wciąż są w drodze.