Własny sklep – co zrobić, aby mieć dużo przyszłych konsumentów?

Otwierasz sklep alkoholowy, czy może odzieżowy? To całkiem świetny pomysł na biznes. Przecież ludzie z pewnością nigdy nie przestaną chodzić na zakupy. Jeśli więc będziesz oferował porządny towar wysokiej jakości, a przy tym w przystępnej cenie, możesz liczyć na to, że nie zabraknie ci klientów i będzie ci się jak najbardziej dobrze powodziło. Jeśli natomiast masz nadzieję na taki sukces, musisz na to najpierw zapracować.


Powinieneś przekonać mieszkające w pobliżu osoby, swoich potencjalnych klientów, że warto u ciebie robić zakupy, że jesteś solidny, uczciwy i że spośród wszystkich innych sklepów warto się wybrać właśnie do ciebie. Żeby tak się jednak stało, należy jak najlepiej wszystko rozplanować.

Więcej informacji: http://www.foliograf.pl/

reklama outdoor
Autor: ING Group
Źródło: http://www.flickr.com
Przede wszystkim skup się na reklamie. Postaraj się, aby było o twojej firmie głośno. Dotyczy to szczególnie najbliższej okolicy. W końcu, jeśli chodzi o dobór sklepów, w jakich robimy zakupy, decydujące jest zazwyczaj właśnie to, aby było w miarę blisko. Nikt z nas raczej nie jedzie po chleb, czy mleko na drugi kraniec miasta, chyba że do marketu, który lubimy lub w którym jest naprawdę tanio. Ale przeważnie wybieramy zwykle sklepy zlokalizowane po sąsiedzku.

Dobrym sposobem na reklamę będą z pewnością plakaty oraz ulotki. Zarówno jedne, jak i drugie możemy wydrukować na zwyczajnej domowej drukarce, chociaż będą one lepszej jakości, jeśli zyskam dostęp do profesjonalnego sprzętu. Jeśli chodzi o plakaty, to porozwieszajmy je w różnych miejscach w okolicy, niech każdy mieszkaniec je zauważy. O rozdawanie ulotek możemy poprosić nastoletnie dzieci – swoje lub znajomych. Na pewno chętnie sobie one w ten sposób dorobią. Zatroszczmy się również o to, by sklep był w pełni widoczny i to najlepiej z daleka. Świetnym pomysłem są więc litery podświetlane od tyłu, które każdy zauważy nie tylko za dnia, ale także nocą.

Więcej informacji: http://www.foliograf.pl/#!druk-wielkoformatowy/c1smw


O zdobycie klientów trzeba zadbać już od początku, od pierwszego dnia działalności. Jeżeli będą oni zadowoleni, to później na pewno do nas wrócą. Co zatem możemy zrobić? Warto przygotować atrakcyjne obniżki i promocje. Możemy również wymyślić interesujące konkursy z jakimiś nagrodami, takimi jak na przykład naklejki. Grunt, żebyśmy dali się zauważyć (w pozytywny sposób) i zapamiętać, a na pewno nie będziemy musieli się martwić o zalegający na magazynie asortyment.