Reklama transmitowana na telebimie - jakie są wartości reklamy zewnętrznej

Zanim odpowiemy na pytanie jakie wartości niesie za sobą reklama na telebimie, powinno się dowiedzieć się czym tak w istocie jest telebim. Telebim jest to wielkoformatowy ekran, zwany również ekranem LED. Jest to nowoczesna forma reklamy zewnętrznej, jaka zezwala na dotarcie do wielu ludzi równocześnie. Dzięki zaawansowanej cyfrowej technologii, telebimy są efektywną formą reklamy nawet w kiepskich warunkach atmosferycznych. Pomimo deszczu albo śniegu, reklamy ujawniane na telebimach są postrzegalne nawet z sporej odległości.

reklama zewnętrzna
Autor: Vernon Chan
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama (www.simplesystem.com.pl/Kontakt) zewnętrzna, którą ujawnia telebim Siedlce wojskowa ma niemało zalet. Między innymi jest to wydajny sposób na dotarcie do wielu Klientów za jednym razem. Dodatkowo jest to fascynująca i pociągająca forma reklamy, która równocześnie podnosi ważność oraz rozpoznawalność marki. Telebimy pozwalają także na zwrócenie uwagi na atrakcyjność usług lub towarów.



Żeby reklama (jesteśmy tutaj) na telebimie sprowadziła jak najlepsze rezultaty, wypada przyłożyć dużą wagę do tego, w jakim miejscu będzie ona wyświetlana. Jeżeli potrzebujemy zwrócić uwagę na reklamę emitowaną na telebimie, to umieśćmy ją w miejscach często odwiedzonych przez dużo postaci. Idealnym miejscem okażą się parki, centrum miasta, autostrady oraz nagminnie uczęszczane ulice czy też galerie handlowe. Na pewno telebim Oświęcim galeria niwa dostarczy sporo lepszy efekt, niż telebim znajdujący się w malutko uczęszczanym miejscu. Zarazem warto zadbać o to, by przekaz reklamy na telebimie był jasny, przejrzysty oraz nietuzinkowy.

Reklama outdoor
Autor: Roberto Nieves
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie powinna być krótka i zwięzła, zamiast sporej ilości treści wskazane jest postawić na ciekawą grafikę. Taka reklama naturalnie zostanie sporo lepiej zapamiętana przez przechodniów. Decydując się na reklamę na telebimie, powinno się również wybrać właściwy okres transmitowania reklamy. Żeby pozostała ona odpowiednio zapamiętana, powinna być wyświetlana na telebimie co najmniej parę tygodni.